Wind op kop - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Marleen en Ben - WaarBenJij.nu Wind op kop - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Marleen en Ben - WaarBenJij.nu

Wind op kop

Door: Marleen en Ben

Blijf op de hoogte en volg Marleen en Ben

02 Juni 2015 | Nederland, Papendrecht

De dag begon met regen en soms heb je wind mee en soms tegen. Vandaag de hele dag windkracht 6-7 tegen. Op de fiets door de Hollands polders is dit afzien, vooral voor Ben die voorop mocht fietsen. Maar ons humeur bleef goed tot het einde. Van de bollenvelden was er alleen nog een veldje sieruien; heel anders dan begin mei.
Leuk was dat we nog langs onze flat in Zevenkamp (R'dam) reden. Hier hebben we samen 6 jaar gewoond en goede herinneringen. De windmolens van Kinderdijk draaiden met alle gemak.
Een slaapplek vinden was moeilijk; we waren al lang uitgewaaid! Na 98 km wind, moe maar voldaan in Papendrecht een bed gevonden. We snappen niet dat de wind nog niet op is!

• 03 Juni 2015 - 17:54

Marianne:

Leuk te lezen. In de Camarque en nu in Apt 30 gr. Geen wind!!!
    Ruilen?
    Marleen ook afen toe op kop hoor.
    Gr.B en M

• 03 Juni 2015 - 19:17

Mariejose:

We kregen vandaag een heel leuk kaartje! Bedankt en voor jullie wens ik minder wind, geen regen maar ook niet teveel hete zon. Veel plezier morgen.

• 03 Juni 2015 - 20:31

Carla:

Leuk dat juliie langs "onze" gezamenlijk flat zijn gekomen!

• 04 Juni 2015 - 10:22

Eline:

Hallo Ben en Marleen,

Vanuit een zonnig Arnhem wil ik jullie heel veel succes en plezier met jullie fietstocht wensen!

Groet,

Eline