Geluk is: samen fietsen - Reisverslag uit Villebois-Lavalette, Frankrijk van Marleen en Ben - WaarBenJij.nu Geluk is: samen fietsen - Reisverslag uit Villebois-Lavalette, Frankrijk van Marleen en Ben - WaarBenJij.nu

Geluk is: samen fietsen

Door: Marleen en Ben

Blijf op de hoogte en volg Marleen en Ben

14 Juni 2015 | Frankrijk, Villebois-Lavalette

Na een goede verzorging van een oude dame, weer op pad. Het was dampig; niet koud.
Iedere dag weer fijn om op de fiets te stappen en te genieten van de omgeving. We zijn nu aan het einde van de tweede week. Kort samengevat: zon en wolken, warm en koud, wind mee of wind tegen, klimmen of dalen, regen of droog. We hebben het allemaal meegemaakt en gemerkt dat het allemaal OK is.
We genieten van de vogels die boven de graanvelden scheren, de buizerds, de kruiden langs de weg, de mooie dorpjes, de mooie kleuren van de natuur, de vriendelijke mensen, elkaar.....
Nu op een prima adres in Villebois-Lavalette.

• 14 Juni 2015 - 23:17

Lorenz:

Dat franse brood met paté of abrikozenjam ..... Hmmm!

• 14 Juni 2015 - 23:22

Wilma Andres:

Over een km of 30 komen jullie in Aubleterre sur Dronne. In het begin staat daar de Eglise Monolithe. Pelgrims mogen die gratis bezichtigen (+ stempel). Mooi pleintje iets verderop, waar je in onze tijd een pannenkoek kon eten.
    Verder hebben jullie een klim-traject in de komende kms, maar een heel vlak traject daarna. Dus nog even oefenen voor de Pyreneeën.
    Heel slim om brood in te slaan voor deze streek!
    Fijn dat alles goed gaat en dat jullie niet vergeten te genieten.
    Wij genieten hier ook van, alleen wel uit een comfortabele stoel.

• 15 Juni 2015 - 00:11

Tonet:

ER IS GEEN WEG NAAR GELUK, GELUK IS DE WEG.
    (Citaat Diddhartha Gautama, ca. 450 v. Chr. - ca. 370 v. Chr.)

Nog heel veel geluk!

Groet
    Tonet

• 15 Juni 2015 - 10:25

Hans:

Geluk zit soms in de kleine dingen,ze worden groots als je ze ervaart.
    ( van mijzelf)

liefs Hans

• 15 Juni 2015 - 11:20

Wim En Helma :

Terwijl wij nu in Diepenheim aan het genieten zijn van hegjes snoeien(:-) genieten jullie van het prachtige landschap en het moois dat de natuur biedt.
    Geweldig zoals jullie deze reis samen beleven! Inderdaad is het geluk om samen de mooie dingen te mogen beleven. Nog heel veel fietsplezier. Leuk om van anderen de reacties te lezen. Vooral voor Hans, Wilma en Lorenz is dit een feest der herkenning.
    Veel liefs van Wim en Helma