Waar slapen we vannacht? - Reisverslag uit Le Pizou, Frankrijk van Marleen en Ben - WaarBenJij.nu Waar slapen we vannacht? - Reisverslag uit Le Pizou, Frankrijk van Marleen en Ben - WaarBenJij.nu

Waar slapen we vannacht?

Door: Marleen en Ben

Blijf op de hoogte en volg Marleen en Ben

15 Juni 2015 | Frankrijk, Le Pizou

Soms heb je mooie plannen voor een dag, maar niet altijd is er dan een overnachtingsplek beschikbaar. Adressen uit het boekje of bij booking.com zijn soms vol als je te lang wacht. Vandaag daarom terug moeten rijden, maar op een leuk adres terecht gekomen.
Na een koude dag werd het vanmiddag half bewolkt. Onderweg een 5-gangen-lunch voor 13 euro incl. wijn en zelf de kaas af mogen snijden....leuk! Er zitten in dat soort tentjes ook vaak werklui. We hadden echter mazzel dat er iets open was, anders was het weer een lunch onder een afdakje geworden. Voor het eerst ook een heel stuk bos, maar wel mooi.

• 15 Juni 2015 - 21:21

Lorenz:

Met de steun van St. Jacobus komt er altijd wel wat op je fietspad om te slapen. Heerlijke verassingen die lunches van jullie. Dus jullie gaan toch naar Compostella!

• 15 Juni 2015 - 23:03

Sylvia:

Ik hoor het alweer. Geluk gehad dus met wat eten. Anders was het bijten op een houtje.
    Voor het slapen moet je je richten tot de Heilige Antonius. Dit helpt je zoeken tot je ergens onderdak vind. "Heilige Antonius, beste vrind, maak dat ik m'n (...) vind. In jullie geval bedje vind. Haha hihi!!

Goede reis verder en mooi fiets weer.
    Gr Syl

• 16 Juni 2015 - 20:08

Riet:

Prachtige foto's van dat heerlijke Frankrijk. Leuk om jullie belevenissen te lezen!
    En zolang er aan het eind van de dag een glaasje rood op tafel staat komt alles goed en is de spierpijn vergeten...die jullie allang niet meer hebben natuurlijk :-) Bonne soiree voor nu en voor morgen: bonne route! Hartelijke groeten uit Leusden, Ad en Riet

• 18 Juni 2015 - 12:55

Marianne:

Bij de vvv hebben we veel reisverslagen gelezen. Leuk hoor.
    Fptoos kijken we thuis. Ook wij hebben al weer soorten. Goed vervolg verder.
    Wat doe je op deze manier veel andere ervaringen op he.
    Gr.B en M