Santiago, here we are - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marleen en Ben - WaarBenJij.nu Santiago, here we are - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Marleen en Ben - WaarBenJij.nu

Santiago, here we are

Door: Ben en Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen en Ben

02 Juli 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Vanochtend weer vóór 8.00 uur op stap. En vanwege bewolking en mist weer met licht op gefietst. Maar uiteindelijk wist de zon er fatsoenlijk door te komen. De laatste km's waren weer door een erg mooi gebied, al zijn we die klimmetjes met uitschieters van 10 tot 12 % wel zat. De aankomst in Santiago is een beetje een ontgoocheling, geen mooi uitzicht over de stad en de kathedraal zit half ingepakt. Na een kiekje op het plein de rij in voor een officieel certificaat, en die hebben we gekregen en verdiend. 2809 km in 32 dagen. Ja we zijn er! De fietsen zijn per UPS al weer op weg naar huis.
Morgen meer over de pelgrimsmis en andere zaken in Santiago.

• 02 Juli 2015 - 23:39

Lorenz:

Van harte gefeliciteerd met het halen van de eindstreep! 'T zit er op! Ben benieuwd naar de verhalen.

• 02 Juli 2015 - 23:42

Ellen Bod:

Goed gedaan jongens! We hebben met plezier jullie verslagen gelezen!

• 02 Juli 2015 - 23:58

Sylvia:

Super klasse gefeliciteerd met het behalen van jullie doel. Nu even heerlijk laten masseren en uitrusten.
    We zien jullie binnenkort weer op Nederlandse bodem. Goede reis terug alvast.

• 03 Juli 2015 - 00:08

Gerda En Gerard:

Wij feliciteren jullie met deze bijzondere prestatie.
    Tot spoedig ziens om jullie verhalen en belevenissen te horen.
    Hartelijke groet uit een warm Assen.

• 03 Juli 2015 - 00:20

Annet:

Gefeliciteerd met het volbrengen van de zware tocht. Een ervaring rijker hè! Zeker kaal zonder fietsen nu.
    Nu nog wat afkicken zeker en dan richting de tropen hier?
    Groet Annet.

• 03 Juli 2015 - 08:22

Hans:

Marleen en Ben, PROFICIAT, GEWELDIG GEDAAN? Ja die laatste klimmetjes waren nog pittig.
    En nu is het afkicken om een ander ritme te pakken maar..... Er is nog genoeg te zien in Santiago en natuurlijk de Pelgims-mis bijwonen. Maak maar een filmpje van het zwierende wierookvat altijd leuk om te laten zien en een mooie herinnering.
    Jammer dat de kathedraal ingepakt staat, ik heb nog een oningepakte kathedraal foto maar daar staan Ine en ik op hahaha
    Trouwens jullie hebben een mooiere oorkonde dan ik, werkelijk prachtig.
    Geniet nog even daar in Santiago en graag tot snel ziens.
    Alvast twee stevige knuffels,
    Liefs Hans en ook van Ine xx

• 03 Juli 2015 - 08:50

Lucia:

Einddoel volbracht !! Dat geeft een goed gevoel. En dan straks weer dat " gewone " leven oppakken

• 03 Juli 2015 - 12:13

Marianne:

Gefeliciteerd! Het doel had je allang voor ogen en nu ben je er.
    Geen ontgoocheling dat de fietsen al op de terugweg zijn.
    Geniet van de stad. Eenmaal in Nederland, is de vakantie echt voorbij! Ook wij zijn benie
    uwd naar jullie verhalen.
    Groetjes Bernard en Marianne

• 03 Juli 2015 - 13:37

Silvia & Joke :

Ben en Marleen,

Van harte proficiat met jullie aankomst is het toch wel zwaar bevochten Santiago de Compestella. Jullie hebben het niet cadeau gekregen. Wij zijn super trots op jullie.

Een hele fijne vakantie verder.

Hartelijke groeten.

• 03 Juli 2015 - 15:29

Lorenz:

Wat mij opvalt en ik ben daar niet de enige in is dat de jongeren zo'n mooi gekleurde oorkonde hebben en de eenvoudige 60+ ers een simpele uitgave in zwart/ wit. Maar ja de moderne tijd hè!

• 03 Juli 2015 - 15:30

Lorenz:

En hoewas de mis? Nog veel Nederlanders?

• 03 Juli 2015 - 18:16

Henk En Wil Zwaving:

Proficiat Marleen en Ben!!
    We hebben jullie met bijzondere belangstelling gevolgd.Chapeau. Geweldige prestatie!
    Geniet nog na en goede reis naar huis. Afkicken na zo'n lange fietstocht!
    Groet,Henk en Wil Zwaving. Assen

• 03 Juli 2015 - 22:08

Tonet:

Ben en Marleen, gefeliciteerd!!!
    Bijzonder knap gedaan. Nu de "cooling-down". Sterkte.

Lieve groet,
    Tonet