Cruz de Fero - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Marleen en Ben - WaarBenJij.nu Cruz de Fero - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Marleen en Ben - WaarBenJij.nu

Cruz de Fero

Door: Marleen en Ben

Blijf op de hoogte en volg Marleen en Ben

29 Juni 2015 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Om 7.00 uur weggefietst, met de rode gloed van de opgaande zon. De klim naar Cruz de Ferro viel ons gelukkig niet tegen; gewoon rustig naar boven peddelen en genieten van het opnieuw veranderde landschap. Bij Cruz de Ferro kunnen mensen symbolisch hun last afwerpen door het leggen van een steen. Het is al een eeuwenoud gebruik.
Daarna een steile afdaling van ca 20 km. Redelijke weg, dus goed opletten! Via Ponferrada kwamen we rond 15.00 uur in Villafranca aan Het laatste uur was heet! Vandaag 36 C.

• 29 Juni 2015 - 18:34

Lorenz:

Dus nu lichamelijk en ook geestelijk verlicht verder! Komt goed uit in de hiite.

• 29 Juni 2015 - 18:55

Marianne:

Ha de top bereikt en de afdaling zonder brokken gereden! Geniet nog maar even. De warmte is nu ook in Nederland. Nog geen 36 gr., maar toch....Mooie foto van de kathedraal.
    groetjes Bernard en Marianne

• 29 Juni 2015 - 19:37

Tiny-Joop:

Geweldig dat jullie dit mee mogen maken zo'n mooi reis.
    Dit lukt alleen toppers in een perfecte conditie, en dat jullie.
    Wat is het toch leuk om jullie te kunnen volgen. En die fraaie foto's daar bij.
    Alles goed in Leusden Jullie zonnen bloemen zijn mooi ik had er een foto bij willen sluiten maar dat kan kennelijk niet.
    Marleen-Ben wij blijven jullie volgen, de groetjes eveneens van de goud vissen.

• 29 Juni 2015 - 21:23

Evelien En Lorenz:

Goed te lezen dat het nog steeds allemaal goed gaat en jullie elke dag weer volop genieten. Wij genieten mee van de verhalen en zeker ook de mooie foto's.
    Voor de komende dagen weer veel mooie en veilige kilometers gewenst. Gr